4 квітня відзначають Міжнародний день просвіти з питань мінної небезпеки. Його мета – підвищити обізнаність людей про загрозу, яку несуть вибухонебезпечні предмети для здоров’я та життя людей, привернення уваги людства до проблеми мінної загрози, перешкоджання використанню державами мін та подібних вибухових апаратів.

Сьогодні конче потрібно сприяти поширенню інформації серед громадськості з цієї вкрай актуальної теми та нагадувати про те, що дотримання простих правил рятує життя. 



Просвітницькі відеороліки для дітей, присвячених мінній безпеці:

https://drive.google.com/file/d/1YUJmO1g9k9QVbvOMutLCjj_zxppN5IHb/view  

https://drive.google.com/file/d/1V_60zLdOuroz1OHHFcuZs9FrGegZVE6k/view

https://drive.google.com/file/d/19Lu5cuoIH5XcwSaS_e8l7H1fQ07zC8cJ/view

https://drive.google.com/drive/folders/1EeFv859Ji2k12-W_HNiVBF4hubgDSrtX

 



Дитина і війна: підтримуємо та заспокоюємо



Навчаємо дітей позбавлятися фізичного і емоційного напруження


ІГРИ І ВПРАВИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ДИТИНІ ЗАСПОКОЇТИСЬ 

               

1.     «Веселий танець»

Увімкніть улюблену музику дитини і запропонуйте їй станцювати  танець радості новому дню. Не обмежуйте дитину в рухах. Натомість спонукайте  її виявляти в танці свої емоції за допомогою рухів та міміки.

 

2.     «Камінчик»

Попросіть дитину уявити, що вона тримає в кожній руці по маленькому  камінчику. Потім запропонуйте міцно стиснути кулаки, щоб вони також стали схожі на камінчики, та потримати їх так 7-10 секунд , а далі розслабити руки на 15-20 секунд. Повторити вправу кілька разів. Коли дитина навчиться довільно напружувати та розслабляти мязи рук, запропонуйте їх напружити одночасно всі мязи тіла, щоб вони стали наче камяні, а потім їх розслабити.

 

3.     «Липучка»

Запропонуйте дитині уявити, що до підошви її взуття прилипла липучка. Відтак попросіть її спробувати цю липучку відчепити- підняти ногу й активно нею потрусити. Далі зробити те саме іншою ногою, а потім- по черзі кожною рукою.

 

4.     «Сокира»

Попросіть дитину скласти руки перед собою, долоню до долоні, та уявити, що це-сокира. Далі дитина має замахнутися нею аж за голову- зробити глибокий вдих. Потім на видиху – різко «розрубати» повітря. Видихати потрібно голосно, протягнути звук: «ФФУ-у-у». Повторити  кілька разів.

 

5.     «Метелик»

Станьте навпроти дитини та попросіть її повторювати за вами рухи. Схрестить долоні на грудях, зачепіться великими пальцями так, щоб вони нагадували метелика. Покажіть, як метелик махає крилами. Потім ритмічно постукайте долонями по грудях-лівою, правою рукою. Продовжуйте, доки дитина не заспокоїться і в неї не вирівняється дихання.

 

6.     «Клубочок»

Візьміть клубок ниток та відійдіть від дитини на невелику відстань. Дайте кінчик нитки дитині й попросіть смикнути за нього. Коли дитина смикне, скажіть: «Я поруч». Збільшіть  відстань до дитини на кілька кроків і повторіть вправу. Така діяльність допомагає дитині зрозуміти, що про неї дбають, піклуються. За потреби зробіть із нитки браслетики собі та дитині- як символ звязку. 


Вивчаємо з дітьми універсальні якості й властивості ліхтаря як джерела світла.


Підтримка дітей в умовах травмівних подій.