Парціальна програма практичного психолога Оксани ОСІНЦЕВОЇ "Подорож до Чарівної Країни Емоцій"
«Стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження»
В ЗДО № 66 «Карамелька» відбулося засідання педагогічного інтенсиву щодо особливостей реалізації змісту освітніх напрямів оновленого Базового компоненту дошкільної освіти. Педагоги на практиці переконалися в тому, що організація освітнього процесу сьогодення вимагає професійної майстерності, постійного самовдосконалення в оволодінні сучасними та перспективними методами та формами взаємодії з дітьми.
35 порад як можна допомогти Планеті.
Методичні рекомендації щодо формування екологічної відповідальності у дітей дошкільного віку.
Засоби формування екологічної компетентності у дошкільників.
Педагоги закладу освіти «Карамелька» використовують різні методи самоосвітньої діяльності. Значно збільшилась кількість педагогів, які використовують Інтернет джерела для пошуку пізнавальної інформації. Адміністрацією ЗДО було проаналізовано напрацювання педагогів за березень-травень та у вересні 2020 р. проведено «Фестиваль педагогічних знахідок». Цей методичний захід надав можливість педагогам проявити свій професіоналізм, творчість у доборі та виготовлені матеріалів. Завдяки дистанційній роботі педагогів, значно розширилась дидактична база для здійснення освітнього процесу, проведення індивідуальної роботи з вихованцями. Заслуговують на увагу напрацювання Дмитрієвої Т.Є., Євтухович Л.К., Осінцевої О.Г., Химич Л.В., Захарченко Н.К. Вихователем-методистом систематизовано банк напрацювань інтернет-ресурсів для розвитку дошкільників.
Однією з форм підвищення професійної майстерності є колективні перегляди в закладі освіти. Як завжди, педагоги ЗДО «Зміна» показують свої кращі професійні вміння, методичні наробки, форми взаємодії з вихованцями. Кожного разу, за результатами переглядів, ми бачимо педагогічну майстерність наших вихователів.
16 жовтня з педагогічним колективом вихователем-методистом та практичним психологом було проведено тренінг «Шляхи вдосконалення пізнавального розвитку дошкільників в світі вимог Базового компоненту дошкільної освіти». Педагоги мали можливість пригадати деякі теоретичні аспекти щодо поняття «пізнавальна активність дитини», особливостей розвитку пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку; при яких умовах можливий повноцінний розвиток пізнавальних інтересів тощо. Вихователі з досвіду роботи визначили основні напрями формування пізнавальної активності дошкільників. А завдяки завданням педагоги закріпили практичні вміння щодо використання різноманітних технологій підвищення пізнавальної активності дитини. Робота в колективі та у підгрупах виявилась плідною та цікавою. А отримані пам’ятки для педагогів, сподіваємось, стануть в нагоді в роботі з дошкільниками.